П`ятниця, 29.03.2024, 02:04
Вітаю Вас, Гість

 

*******************************************************************

Музичний керівник - Михайлюк Аліна Сергіївна (04.02.1981 р.н.)
Стаж роботи - 10 років.
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст.
Освіта - вища.
Проблема, над якою працює: "Розвиток вокальних даних у дітей дошкільного віку"

*******************************************************************

Як визначити, чи ваша дитина має музичні збібності?
Якщо ваша дитина -
  - Впізнає мелодії
  - Почувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неї
  - При співі або грі вкладає у виконання почуття і емоції
  - Розуміє і може описати словами характер і настрій музики
  - Самостійно наспівує почуті мелодії
  - Швидко і легко повторює ритм і мелодію
  - Вигадує власні мелодії
  - Навчився або вчиться грати на якому-небудь музичному інструменті
  - Має музичні переваги щодо вибору діяльності.
Це означає, що у вашої дитини є  музичні здібності !!!!

************************************************************

Інформація про музичний

розвиток в ДНЗ «Журавлик»

 

Душа дитини - це душа чуйного музиканта.

У ній туго натягнуті струни, і якщо

ви зумієте доторкнутися до них –

задзвенить чарівна музика. Дитинство

не можливе без музики, без казки, без гри.

 

Музично-естетичний розвиток дітей дошкільного віку в дошкіль­ному навчальному закладі здійснює музичний керівник

Музичний керівник здійснює музичну освіту та естетичне виховання дітей відповідно до програми, що реалізується в даному типі дошкільного закладу. Сприяє формуванню у дітей інтересу і любові до музики, співів. Виявляє музичні задатки, обдарування дітей, дбає про розвиток їхніх здібностей, талантів у різних видах музич­ної діяльності. Спільно з педагогічним колективом та сім'єю фор­мує у дітей загальну художню, музичну, естетичну культуру. Прова­дить музичні заняття, музичні концерти, бере участь в організації свят, дитячих розваг, ранкової гімнастики. Навчає дітей грі на му­зичних інструментах, співам, веде з ними індивідуальну роботу з ос­новних видів музичної діяльності. Обирає ефективні форми, методи, засоби навчально-виховної роботи, застосовує народні і сучасні му­зичні інструменти, використовує записи музично-літературних творів у виконанні майстрів мистецтв. Консультує вихователів, батьків з питань музичного та естетичного виховання, сприяє підвищенню їхньої музичної, естетичної культури. Особистим прикладом утверджує по­вагу до принципів загальнолюдської моралі, культурно-національ- них, духовних, історичних цінностей України, країни походження, батьків, жінки, готує вихованців до життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між народами. Додержується педагогічної етики, пова­жає гідність кожної дитини, захищає її від будь-яких форм фізич­ного або психічного насильства, запобігає шкідливим звичкам, про­пагує здоровий спосіб життя. Постійно підвищує професійний рівень, педагогічну, виконавську майстерність, загальну культуру.

Педагогічний процес у закладі зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного в природі, в найближчому оточенні, у повсякденному побуті, що викликає у дітей різного віку емоційні відчуття. Музика є обов'язковою під час проведення розваг, спортивних свят, ранкової гімнастики тощо. Музичний розвиток, виховання здійснюється за розділами: співи, слухання музики, музично-ритмічні рухи, танці. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів.

 

Основні завдання:

      1. Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.

     2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.

     3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.

     4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів. Якщо в цьому віці дитини навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх його здібностей.

     5. Сприяти розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

     6. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

         У дитячому саду музичний керівник  займаємося музичною діяльністю. Працює  над розвитком музичних здібностей, прищеплює  естетичний смак.

         Дитячий садок і сім’я – два головних колективи, відповідальних за розвиток та виховання дитини.

Музичне мистецтво має величезне значення в розумовому, моральному, естетичному і фізичному вихованні. Починаємо працювати з дітьми у віці від двох до семи років і проводжаємо їх в школу. На цьому етапі шляху тривалістю в п'ять років дітки систематично, послідовно займаються всіма видами музичної діяльності.   Вчаться слухати музику, співати, танцювати, виконувати ролі у театралізованих виставах.

         В процесі розучування, співу в дітей розвивається пам’ять, міцніють голосові зв’язки, уміння правильно дихати. Йде постійна робота над дикцією. Дитина вчиться правильно наспівувати звуки, слова, речення, виразно, ритмічно, красиво танцювати, висловлювати в танці свої почуття і емоції, запрошувати на танець один одного і проводжати після танцю.

         Танцювати дуже корисно для здоров’я. У дитини розвивається правильна постава; надалі вона буде почувати себе впевнено в будь-якій ситуації.

         Також музичний керівник прищеплює любов до класичної музики, розширює кругозір. При систематичному слуханні музики у дітей виробляється посидючість, увага. Це вже підготовка до школи та подальшого життя. Ми бачимо в кожній дитині таланти і здібності, допомагаємо їх розкрити.

         Музика – засіб виховання, коли воно усвідомлено сприймається дитиною. Людина, якій в дитинстві розкрили вікно в світ прекрасного, вміє повніше і радісніше сприймати життя, бачити світ багатосторонньо. Отже, в нашому ДНЗ дорослі  допомагають дітям побачити красу в природі, в праці, вчать хвилюватися і радіти.

          Заняття музикою впливають на інтелектуальний розвиток і емоційне самопочуття дитини. Прискорюється ріст клітин, що відповідають за інтелект людини. Під дією музики активізуються енергетичні процеси організму, спрямовані на фізичне оздоровлення. Тому на музичних заняттях муз керівник  ретельно відбираємо музичний матеріал.

         Розвиток музикальності у кожної дитини індивідуальний, тому не потрібно засмучуватися, якщо у малюка не відразу виходить співати і танцювати, для цього потрібен час.

         На музичних заняттях він розвиває кожну дитину і підходить до кожної дитини індивідуально. Велику увагу приділяє такому інструменту як – голос. Саме голос здатний стати основою музичної культури людини в майбутньому.

          Навчаючи співу, музичний керівник враховує фізіологічні особливості дитини, методику роботи над диханням, темпом, дикцією. Пісенний і танцювальний репертуар підбирається відповідно до вікової групи.

         Навчання передбачає індивідуальний підхід і знання фізіології кожного віку. На музичних заняттях муз керівник вчить дітей любити, співати пісні, вміти слухати музику різних жанрів, правильно, красиво і естетично рухатися.

          Хочеться і батькам побажати, щоб удома, на відпочинку, під час прогулянок зі своїми дітьми вони приділяли увагу музичному вихованню малюків і допомагали реально сприймати дійсність у всій красі і різноманітті, не руйнуючи чудовий світ дитини.




--