Вівторок, 26.11.2024, 21:57
Вітаю Вас, Гість

Мультфільми під час карантину

Нашим діткам

САЙТИ ДЛЯ БАТЬКІВ
по роботі з дітьми під час карантину

Дитячий сайт "Левко" http://levko.info/

                   "Весела абетка" - http://abetka.ukrlife.org/ 

                    "Мама-тато" - https://mama-tato.com.ua/

                    "Малеча"  - ttps://www.malecha.org.ua/ 

                    "З любов'ю до дітей" - https://www.youtube.com/user/SonechkoProject   

                    "Словограй"-  http://slovogray.narod.ru/ 

                    «Сонечко»http://www.solnet.ee/

                   Логопедичний сайт для батьківhttp://www.logopedia.com.ua/

                  "Чомусики" - http://pochemu4ka.ru/

 

 

 

 

 

 

 

                       

Сім'я - це те первинне середовище,

де дитина повинна вчитися творити добро.

                     Василь Олександрович Сухомлинський

Важливим моментом у налагодженні сімейних стосунків є розуміння дорослими того, що права та обов’язки дітей та батьків у сім’ї взаємно

доповнюють одне одного. Ось чому мама та батько мають обережно і тактовно користуватися своїм авторитетом.

В.О.Сухомлинський виділив вісім видів авторитету. 

Авторитет сили – породжує дитячий страх і обман, в той же час виховує у дитини жорстокість.

Авторитет відстані – щоб діти були слухняними, треба подалі від них триматись, виступати у вигляді керівника і підлеглого.

Авторитет педантизму – слово батьків – святиня, стає законом. Якщо тато сказав, що завтра буде дощ, а дощу нема – завтра не можна гуляти.

Авторитет резонерства – садять дитину напроти себе і починають повчати довго і нудно.

Авторитет  любові – якщо дитина не слухається, у неї запитують: «Значить тата не любиш?» Вдивляються в дитячі очі, шукають там любові і

ніжності. Діти дуже швидко помічають, що тата і маму можна обманути, тільки робити це потрібно з ніжним виразом на обличчі. Егоїзм і егоїстзабезпечені. Причому такі діти нещирі і брехливі.

Авторитет доброти – дитяча слухняність досягається через дитячу любов, але вона викликається поступливістю і добротою батьків. Тато і мати

все дозволяють заради того, щоб не було конфліктів, щоб був мир. Дуже швидко діти просто керують батьками.

Авторитет підкупу – коли слухняність купляється подарунками і обіцянками.

 

 

 

Правила для батьків ДНЗ "ЖУРАВЛИК"

 

Відвідування дитиною дошкільного закладу не звільняє сім'ю від обов'язку виховувати і розвивати ії в родинному колі. (Ст. 7 п. 3 Закону про дошкільну освіту та виховання)
1. Загальні положення.
1.1.  - Батьки або особи, які їх замінюють (далі - батьки), є учасниками освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі (далі - дошкільний заклад) . Батьки несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, за збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
2. Права батьків.
2.1 Батьки мають право:

 

  •  - вибирати дошкільні заклади та форми отримання дошкільної освіти та виховання для дітей дошкільного віку, що не заперечує чинному законодавству;
  •  - обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного закладу; 
  •  - звертатись до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
  •  - на пільги на харчування; 
  •  - вносити пропозиції щодо покращення роботи дошкільного закладу;
  •  - на додаткові освітні платні послуги та відмовлятись від запропонованих послуг; 
  •  - приймати участь у заходах дошкільного закладу;
  •  - брати участь у поліпшенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу; 

 

3.Обов’зки батьків.
3.1.Батьки зобов’язані:

 

  •  - виховувати у дитини любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського народу, дбайливе ставлення до довкілля; 
  •  - постійно дбати про фізичние здоров’я дитини, її психічний стан, створювати належні умови для розвитку її природних задатків, нахилів та здібностей; 
  •  - поважати гідність дитини; виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком; 
  •  - виконувати режим дня дошкільного закладу; 
  •  - приводити дитину добре вимитою, одягненим в чистий одяг (одяг повинен бути зручним, відповідати погодним та сезонним вимогам), підстриженими, з обрізаними нігтями; 
  •  - батьки не повинні входити до групових кімнат без потреби; 
  •  - стежити за реальним станом здоров’я дитини; 
  •  - не давати, не одягати дитині зайві предмети, які можуть зашкодити життю та здоров'ю дитини; 
  •  - не приносити продукти харчування, з метою попередження харчових отруєнь, алергічних реакцій у дітей; 
  •  - забезпечувати систематичне відвідування дитиною дошкільного закладу; своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини; 
  •  - приводити дитину при наявності довідки від дільничого лікаря або стаціонара з зазначеням діагноза хвороби або причини відсутності. Якщо дитина відсутня три дні і більше - приймається при наявності довідки від лікаря про стан здоров'я; 
  •  - діти, які відсутні 1 місяць з поважних причин (відпустка батьків, лікувально-оздоровча путівка) приймаються з довідкою від лікаря після огляду старшої медичної сестри дошкільного закладу;
  •  - приводячи дітей до дошкільного закладу, батьки зобов’язані передавати дитину вихователеві. Ввечері вихователі зобов’язані передати дитину батькам; 
  •  - не забирати дітей в нетверезому стані; 
  •  - дотримуватись правил дорожнього руху; бути прикладом для своїх дітей; 
  •  - своєчасно в установленому порядку вносити плату за харчування дитини в дошкільному заклад; 
  •  - відвідувати батьківські збори; 
  •  - виконувати поради-рекомендації працівників закладу щодо виховання та навчання дітей; 
  •  - бути взаємоввічливими, дотримуватись морально-етичних норм у спілкуванні.

 

 

Підготуйте дитину до дитячого садка

  Ви вирішили віддати свою дитину до дошкільного закладу . Утім, постає запитання: як сприйме дитина те, що мама, яка була завжди поруч, тепер з'являтиметься лише ввечері, а замість неї потрібно бути з вихователем та ще з десятком інших хлопчиків та дівчаток, кожен з яких також вимагає уваги.

І тому кожна дитина звикає до дошкільного закладу по-своєму.

Діти 2—3-х років відчувають страх перед незнайомими людьми і новими ситуаціями спілкування. Саме ці страхи і є однією з причин важкої адаптації дитини в групі. Відповідно дитина отримує стрес, і це призводить до того, що вона стає збудливою, плаксивою, частіше хворіє, позаяк це негативно впливає на захисні сили дитячого організму.

Якщо протягом року дитина не адаптувалася до дошкільного закладу, то це є сигналом для батьків. Отже, потрібно звернутися до фахівців.

Якщо у дитини нервове захворювання, то віддавати її до дошкільного закладу потрібно не раніше від 3 років — дівчинку і 3,5 року — хлопчика.

                         Умови успішної адаптації дитини

  • -  Завчасно ознайомте дитину з груповою кімнатою, вихователем, дітьми;
  • -  Пізніше малюка варто лишити у групі на невеликий проміжок часу ( година або трохи більше). Залежно від поведінки дитини час перебування можна збільшувати.
  •  -  Удома потрібно більше гратися з дитиною в рухливі, емоційні ігри, щоб дитина в закладі не почувала себе скутою, напружено, і якщо не розрядити цю напругу, вона може стати причиною розвитку неврозу.
  •  -  Дитина повинна мати навички самообслуговування : самостійно  їсти, мити руки, проситися на горщик.

                        Отже, лише у співпраці батьків і педагогів закладу можна полегшити період адаптації для дитини.

 

 

 

Батьківський лекторій

 

Заповіді для мами й тата

 

·        Ставтеся до дитини як до дорослого, рівноправного члена сім’ї зі своїми правами і обов'язками. Доручайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов'язків. Робіть це лагідно з довірою: «Який ти в нас уже дорослий, ти чудово справляєшся з миттям посуду».

 

·        Визначайте загальні інтереси дитини — як пізнавальні (перегляд улюблених мультфільмів, казок, ігри), так і життєві (участь в обговоренні сімейних проблем).

 

·        Давайте змогу дитині займатися творчою діяльністю — малювати, розфарбовувати, вирізати, робити аплікації, ліпити, конструювати, аби підготувати її руку до письма, розвивати творчі здібності.

 

·        Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово навчайте її орієнтуватися в цінах, сімейному бюджеті. Наприклад, дайте гроші на хліб і морозиво, коментуючи суму на той чи той продукт. Привчайте до самообслуговування, формуйте трудові навички й виховуйте ціннісне ставлення до праці.

 

·        Не лайте, а тим паче, не ображайте дитину в присутності сторонніх. Поважайте її думку та почуття. На скарги людей з оточення, зокрема вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо на цю тему».

 

·        Навчайте дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникають у спілкуванні з однолітками і дорослими, допомагайте знайти шляхи їх розв'язання. Щиро цікавтеся думкою дитини. Лише так вам вдасться сформувати в неї правильну життєву позицію.

 

·        Постійно розмовляйте з дитиною. Запитуйте про події, які відбулися з нею протягом дня, — що було цікавого, що їй найбільше сподобалося. При цьому уважно слухайте відповіді, уточнюйте, ставте запитання, щоб дитина відчувала, що вас це цікавить. Якомога більше читайте дитині і спонукайте переказувати прочитане. Розвиток мовлення — запорука успішного навчання.

 

·        Не залишайте без відповіді жодне запитання дитини  і її пізнавальний інтерес ніколи не згасне.

 

·        Дивіться на світ очима вашої дитини. Адже вміння бачити світ очима іншого — основа для взаєморозуміння.

 

·        Не скупіться на похвалу дитині, навіть авансом. Хваліть словом, усмішкою, ласкою і ніжністю. На скарги дитини про те, що в неї щось не виходить, запевняйте: «У тебе обов’язково все вийде», «Спробуймо разом» або «Спробуй ще раз».

 

·        Формуйте високий рівень домагань і віру в те, що дитина може все. Вірте у свою дитину, допомагайте їй за потреби.

 

·        Не будуйте ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, вони часом не виважені. Завжди обґрунтовуйте дитині свої вимоги.

 

Похід у перший клас – одна із найголовніших подій у житті малюка.

Як правило, до цього важливого дня всі батьки ретельно готуються.

І готують свою дитину.

Учать її писати, читати й рахувати.

Купують портфель і шкільні приладдя.
   

    Школа – це не тільки читання, писання або рахунок. Це цілий новий світ, до якого дитина теж повинна бути готова.
    Серед батьків сьогодні існує думка, що краще віддати дитину до школи раніше. Тоді вона і закінчить її раніше. А навіщо? Куди поспішати дитині? Адже вона повинна навчитися ще й налагоджувати стосунки з людьми, відстоювати свою точку зору, бути самостійною.
    Для початку визначтеся, чого Ви хочете. Просто, щоб дитина закінчила школу раніше і вступила до вищого навчального закладу? Але й там їй навчатися буде нелегко, бо вона ще не подорослішала. Або Ви хочете, щоб дитина була успішною, навчалася із задоволенням і отримувала максимум знань, причому таких, які вона змогла б застосувати в житті? Я